Tuesday, February 22, 2011

Riri dah ..........rupanya

Riri datang kl semalam. Tido umah jijo. Bagus sebab jimat duit syarikat tak tido hotel. Kalo ada seratus ribu orang macam riri nie, tak ke berjuta syarikat-syarikat ni dapat 'save' dan bagi bonus hujung tahun? Kecuali yang keje kat hotel la sebab sales diorang takde..kah kah kah...

So, banyak jugaklah gua, jijo, wan berborak semalam...riri macam lepas rindu nak bercakap dengan orang..lain macam dia punya hyper...Antara banyak topik yang menarik tue, gua paling suka cerita nie kaki azizulhasni masuk kayu. Ikuti sorotan di bawah yer dan sila pikir nape gua suka. Gua latih otak luorang nie wei..


Perlumbaan itu dimenangi oleh Chris Hoy dari Britain yang juga mendapat tempat kedua secara keseluruhan. Pelanggaran kelajuan tinggi di selekoh terakhir itu turut membabitkan Kamil Kuczynski dari Poland, Edward Dawkins (New Zealand) dan Juan Peralta Gascon (Sepanyol). Di kala Azizul meneruskan semula kayuhan, Dawkins menolak basikal ke garisan penamat, manakala Peralta berlari tanpa basikal yang menyebabkan penyertaannya dibatalkan.

Sape tak faham kira nasib la yer. Tapi kitaorang boleh gelak la citer kat atas tue. Harap korang cepat pick up.:)

Berbalik pada tajuk cerita riri nie. Biasalah kalau dah laki bujang berbual, topik kawen paling sedap berbual. Kami semua saling pangkah memangkah. Masing masing taknak kalah. Gua pulak antara yang sedap diterjah..Tapi bila wan tanya soalan nie, gua tepuk dahi.




 


























Wan: pari...ko dah kawen kn?

p/s: Takkan sebab pakai baju tuck in pari dah nampak dewasa? pari pari ... 



5 comments:

Kay said...

pari bila nak pinang aku?!

shera said...

kalo farizuan kawin xjemput aku memang putus sahabat ye.

sekian terima kasih

p/s: nape xde gmbr farizuan.. rindu! hahaha

Anonymous said...

kay : nnti ada la jejaka idaman datang meminang...

shera : bila tiba masanya...aku pasti jemput...aku bg kad by hand lagi kat ko..

p/s - ptos...ni blog lu ke blog gua kahkahkah
- wan....gua belum kawen la woi...hahahah

-riri-

Anonymous said...

Kay - Riri nk pinang ko kene dpt permission yg no 1..hahaha
Shera - Riri dh kawen..tp nnti kalo dia kawen kali kedua, dia bg kad..
nk gambar riri - beli mangga bulan mac..ada gambar dia..hahaha
Riri - terror x aku bergosip? hahaha

Met

kay karim said...

tolong create satu gmail account ye encik2 "anon" sekalian!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...