Thursday, February 24, 2011

ada gua kisah..


Adab nak bertanya adalah bertanya dengan elok....kalo tak tanya la orang lain sampai anda tahu jawapan tue....kah kah kah...sekian!

Inilah lumrah gua tiap tiap hari....kalo mereka cakap elok elok, gua boleh je nak bantu...gua tau konsep baling taik bagi bunga patot diamalkan..tapi kalo tiap tiap baling taik, mana gua nak cari bunga...nak basuh tangan pun tak sempat...ape citer kan? Gua admit gua nie bukanlah baik sangat. Tapi sweet tue adela...kah3, time gua tulis nie, gua sangat angin!

Tetibe...

Ex bos gua datang division sebab harini die nak pencen. Sembang sembang, bagi nasihat. Mood gua terus turun..Sebab gua sangat respek dia! Bilalah gua boleh 'pencen' ek..gua target 1/2 tahun dari sekarang! Ini jalan yang gua pilih.......doakan gua yer!

7 comments:

Anonymous said...

1st........yeahhhhhhhhhhhh....hahaha

-riri-

Anonymous said...

alarrr....
camne nak g posting obersee camni

Anonymous said...

ni guest blogger ke tuan blogger ni?

Anonymous said...

Mohd Firdaus,

Belajar bawak2 bersabar dan bertenang ye. Jgn stress2 sgt bekerja. Still have alot of things need to focus other than this crap ;)

-Miza-

Anonymous said...

tgk tu mohd firdaus...syg btul miza sama lu...
caring sungguh miza ni...
nnti gua demam...antakan nasik kat gua jugak ye miza ye...hahaha

-riri-

Anonymous said...

Riri,

Gua bkn tanak anta nasik dkt lu, tp gua risau pinggan mangkuk gua anta tu pecah2 bile dpt blk kat gua di kemudian hari.hahah Sbb gua dgr gosip kate lu dh kawen. keh3. Chill riri!~

-Miza-

shera said...

ex-bos eh? lalalala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...