Tuesday, February 8, 2011

al-kisah asun n mama

Alo semua...mana komen-komen luorang nie kat blog gua? takkan merajuk kot gua tak sambung cerita met..kawtim la sket, gua sibuk beb..balik kampung buat keje kontrak, cat rumah sapu sampah sidai baju segala bagai..badan yang dulu taf pun kini makin taf..tangan usah kenang la berurat beb...mama suka la tue!opps lupa..halim pun suka...kah3..

Gua tak sangka semalam pas gua post citer pasal riri...sume tepon gua mcm gua zuber pandang zuber jeling....tanya kesasihan cerita gua..wei!yang luorang serius sangat apehal...macam tak kenal gua...macam tak kenal riri, macam tak kenal asun...deng! nie bukan blog fuuhhh...walaupun gua penah teringin nak jadi Awal..nak buat rambut pacak pacak kasi setting..tapi gua batalkan hasrat tue sebab gua tau hala tuju gua...nie gua serius, gua garang beb!adik gua panggil gua abang abang...

So, buat luorang yang tak kunjung tiba tepon gua, msg2 gua psl citer riri...henti henti kan lah tabiat nie..kah3..gua bz, gua nak update blog pun tak lepas...sebab ape?

Gua sayang kawan-kawan gua. Bold tue beb! Kenapa gua cakap mcm nie? Sebab gua taknak luorang berprasangka negatif dekat riri. Sound gay dowh. deng! Kalo luorang ade simpan hati kat die, pas baca post smlm, luorang tak berani nak approach riri, tu silap luorang la. Kah kah kah..Patutnya luorang kene usaha lagi...Riri kan sweet mcm candy, lemak tak lemak gua taktau...yeeek!

Moral kat sini yang gua nak gtau luorang ialah kasih sayang gua kat kawan-kawan gua bukan setakat di blog sahaja. Kalo gua nampak luorang buat bukan-bukan gua akan tegur. Tanyalah sawit. Die selalu kene tarbiah dengan gua dulu atas kesilapan yang beliau lakukan. Wording kesilapan tue pun luorang jangan exeggerate lebih lebih. Jijo pun sama selalu kene tarbiah sampai hal pejabat pun gua masuk campur..Cuma leman je gua tak sempat tarbiah. Sebab leman setia. Met pun setia. Fu*k!

So, buat luorang yang ada aku kesah pasal riri tue, sila bawak mengucap. kah kah kah...Riri nie sweet plus hensem, kacak, bergaya, main bola pakai seluar panjang, tido pakai boxer plkn..so kalo luorang nak tekel die, usaha kasi lebih la..tapi yang gua tau, riri setia ok!sekali die buat palat...gua tak segan silu tarbiah die. Gua dulu sekolah agama, riri pun satu sekolah dengan gua...so gua kenal riri mcm mana..tapi riri ada abang angkat ke tak ek? sekolah gua mana ade pompuan...ha pikir bukan bukan lagi la tue...hisssh!



p/s: deng, nie citer asun ke cite mama...citer dorang gua bawak esok lusa...

6 comments:

Alcapone said...

Baek lu kasi tukar tajuk!! Tp xpe riri punye pasal gua kawtim. Riri kan sweet. Kah3

Anonymous said...

gua sebenar nak cite psl lu...tp telefon gua punya bz smpi kene cas pakai 2 kabel..

harap dorg insaf!kah3 - ptos

Anonymous said...

kalau buat filem, penonton kuar panggung, confirm carut2. Tajuk filem lain, cerita lain...ke laut! abg..abg.. iskk..iskk!

shera said...

encik author!

please laaaaaaa remove the picture!
mcm tgk website apa je kotssss...eawwww

tau laa ko punya pejabat ada 4 dinding and 1 pintu..xmacam aku..ahahahhaa

p/s: nape riri? i think farizuan is much more better. hensem je nama? jive dgn tuan punya badan :)

katakcute said...

erkk..pekah gmbo itu ptos!!!euuwww...bertitik itam atiku..ces!!!

"pari mmg suweet muweet.huahuahua*

Anonymous said...

sei..lu jgn mcm2..gua bab2 urat ni xleh handle sei..keh3..sei nak tgk lu punye urat bleh?? errkkk...

p/s : pe kaitan gambar tu dgn lu punye cite??kah3..

p/s lg : gua syg riri..

- yang berbadan mcm model di atas -

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...