Friday, February 18, 2011

Rindu ek dengan gua?

Salam 1 Malaysia semua...maaflah gua dah jarang menulis akhir akhir nie, lagi celaka gua sub projek menulis entri ni dekat met kan..sorilah sayang, jangan majuk majuk..ptuihh!

Gua bukan apa, sibuk sikit nak kawen la katakan..plus ada sindrom writer block lately nie. Idea bukan senang nak datang, dah datang pun nak olah bukan senang. Sekarang baru gua tau sengsara jadi wartawan, penulis lagu apatah lagi..bukan senang nak tune..lainla sawit, sekali petik gitar guna mulut, lagu butterfingers yang keluar...monoloque kalah!

Sentuh bab guest blogging nie, rupanya met yang nampak paling semangat, sekali hantar 2 entri..mabuk ke apa!tue la suruh buat fesbuk taknak..baru tau penangan social media nie..nie pun ada satu entri..gua die sendiri yang KIV sebab sedar diri takut die hijack blog gua..ada gua kesah? kah3..so buat met dan awek awek di luar tue, jangan malu jangan segan, abang boleh kawtim punya..ni kan blog abg..awek punya pasal abang boleh tolak tepi entri-entri bapak bapak orang nie..weeek! jambu kan statement abg?

Tapi dalam dok gua buat offer luorang hantar entri, nie sape punya pulak yang hantar emel nie kat gua? gua nak cakap bijak tak sampai hati, nak cakap bingai kecik hati..luorang jawab sendiri la..fuhhhhhhhhhhhhh..mcm Awal dowh?


p/s: met, lu nak beli blog gua tak?gua jawab 5k..boleh gua beli barang hantaran!

4 comments:

Anonymous said...

pergh...da ade nawaitu nk beli hantaran...powerrr!!

Anonymous said...

5k nk wat hantaran..byk tu..untung sape dpt nnti..hehehe
ala, lu beli dashing or folo me je dh ok..
baju xyah padini polo bagai..cheetah, edwin pn ok..

-guest blogger-

Anonymous said...

gua syak yg anta email magnum ni mesti geng2 main kuda kt sect 14 ni..2-4..1-3...ting2...

Anonymous said...

wei korang sape, letak r nama..nie anon je..bkn senang wei nak pikir nama anak..7 hari 7 mlm...- nie ptos, gua sumpah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...