Wednesday, February 9, 2011

Apabila jijo berkata kata

"tos, antara persahabatan dan percintaan, ada thin line @ garisan halus yang memisahkannya..."

Dulu ayat nie gua penah dengar dari met, die kan doktor lurve, konon & bajet. So gua dengar sambil impress gila babi kat met. Padahal bercinta pun lambat. Tido pun selalu jatuh longkang. Dalam bas pun boleh kena tindih. Yang pasti, die ngan leman penah berbicara pasal cinta masa main futsal kat stadium sampai nak laung kuat kuat 'love is in the air'. Fucking..kah kah kah..Sekarang amalan mencarut gua tak nak selindung selindung. Baru true identity. Benda nie tak baik, so jangan ikut.

Tapi, bila jijo yang berkata macam tue kat atas..........................














Gua gelak guling guling sampai orang tabligh datang bagi salam kami tak menyahut.....

11 comments:

Anonymous said...

1st..
demn

-met-

Anonymous said...

mintak jijo elaborate more pls.. kurang jelas!

Anonymous said...

woi anon..lu tanya met jelah!

Anonymous said...

lu mesti xtau kan sape gua?

-anon no 2-

Anonymous said...

sape nk tau lbh blh YM gua?
eh, gua mana ada YM..hahaha

shera said...

"met, die kan doktor lurve"

heh? noted :)

p/s: aku xleh register jijo ni sapa..nickname korg byk mcm sama..ahahaha...sorry jijo!

Anonymous said...

ptos dh jahat skang....fucking!!
-dulu imam muda-

Anonymous said...

lurve is in the air?huh...xboleh blah... hark ptui!

wanita mutalib said...

jijo ckp gitew?
jijo?
bahan baruuu. :)

ptos said...

bahan jgn x bahan..skang die mood cinta jer..kah3

Anonymous said...

menghasut siot...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...