Monday, April 5, 2010

Sejadah dan cinta

Membe gua emel tadi suruh update blog nie. Tapi takde idea la..



Nie je yang boleh gua story, cite fevret budak umah gua "Cinta Tikar Sejadah" dh abis...last two weeks..hahha..giler lama baru nak update....bukan ape semalam biasa kul 5 ptg takpun kul 10.30 mlm kitaorg mesti bukak astro oasis..giler islamik...padahal time dekat azan punyelah susah nk bukak channel tue...ish ish ape nk jadi ..;) Tapi skarang dah ade citer lain..'Aku Terima Nikahnya" kot...tapi masih belum mencapai tahap satu level dgn citer kt atas la...TERBAEEK!!

Tak silap aku skang series yang mendominasikan carta umah bukan puaka ni citer Chapalrela, Halimah Jongang dan Fatimah Juling. Opps, lupa Bujang Sepah Lalitamplom. Berdasarkan permerhatian gua, asalkan citer yang bleh gelak, mmg takde bantahan ramai ar. Tetibe gua teringat zaman duduk flat lama. Dulu nak tgk citer fevret pun siap kene booking oo. Yang tak boleh blah, citer minggu depan pun dah siap book. Kalo esok tue xde hal lagi la..hahaa...Tapi budak umah kitaorg steady. Sbb aku dengar budak umah mana ntah siap gaduh sbb sorg nk tgk citer hantu tue..aku lupe tajuk die tapi nama watak aku ingat DEGAWAN. Yang sorg lagi nak tgk citer 999 kot. Giler syahdu..Kesahihan aku tak pasti, bdk2 yg citer...

p/s cun tak gambar kt bawah nie...haha...



1 comment:

TiMe KiLLeR said...

fuyyoo...
masuk la imam muda..nnt bnyk la ustazah muda minat kat hang...

trmasuk gambo yg kt bwh tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...