Thursday, April 8, 2010

Keluhan abg seniur

Semalam ada majlis keraian sempena sambutan ulang tahun membe gua. Boleh tahan meriah la. Mungkin topik yang dibualkan lebih berunsur kelucahan sekaligus merancakkan hilai tawa masing-masing. Cuma servis tukang kedai je kadang-kadang menaikan rasa amarah tetamu-teamu yang datang. Apa kes gua punya teh o ais setengah jam lps mkn baru sampai. Tapi gua takde la sampai sebat air laici bini membe gua punya. Order sikit punya lama, teh o ais jugak yang dia dapat. Peace Bro!!

Dalam kami bergelak ketawa tue, abg long pun sound gua..

"Nie aku nk komen sikit la psl blog ko, ko tak perlu letak haha kat hujung ayat, biar reader yg gelak sendiri..lepas tue ayat ko kene catchy sket. Ha baru ko tau susah nk buat blog..."

Lebih kurang camtu r...Ok bro, gua amik nasihat lu..Tengok, dh xde haha kn...kalo x caya korg check..

p/s: agak2 la kalo kat dialog tue pun korg nak kira...



Sambil main kad pun boleh bg komen,  

buat adik baju merah jgn suka interframe yer 

4 comments:

wanita mutalib said...

kira...mana boleh tak kira!!



hahaha..

TiMe KiLLeR said...

" aku xbole kalah ngn machine"
- abg mest pileyhh!!-

Gjoe said...

joy the killer..komen hang tu mendalam...
"kalau gesel tu...abis bai"

Alcapone said...

Ni kene bayar royalti ni sebab guna gambar gua jadi role model.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...