Friday, September 24, 2010

Budak Bilik Gua Part 2 - lu tumpang gua g p.a.c. kat kemaman

Nama diberi Fakhrul Anwar. Nama glamer sawit. Nama manja baby. Ptuihh...Seperti yang gua inform sebelum nie, gua merupakan bekas budak bilik dorg sebab penubuhan ahli-ahli bilik hanya melibatkan 3 orang. Leman, sawit dan riri. Gua hanya mencukupkan korum. Gampang!

Sekali pandang macam Buzen. Celah mana buzen gua taktahu. Tapi yang pasti mulut manis bai. Kalah tebu. Kalo tak takdelah gua panggil die abg menanam tebu di pinggiran bibir. Die nie pandai main gitar. Kalah leman. Lagu butterfingers selambe je die plucking pakai mulut. Tune memang tak penah lari wei. Dahsyat dahsyat.

Die juga merupakan antara yang paling alim antara kitaorang. Jadi imam maghrib selamba jer. Mana tak selamba. Pakai kopiah, pakai kain pelikat sampai atas pusat tapi tak pakai baju. Sah sah wei solat lu tue gua rasa sebab menutup aurat kan? Nak harap riri memang tak dapat la. Nak tepuk belakang jangan harap sekali sbb die bijak amik port hujung penjuru belah kiri. Peace riri.

Bersambung sbb gua nak tido...

4 comments:

Anonymous said...

solat gua xbrape kusyuk lagi...xlayak lagi jd imam budak2 alim mcm luorang.... so gua jadi makmum jer...salah2 dalam solat gua time tu si imam yg tanggung kan...btul ker...ker ni ajaran sesat ayah pin..sila beri tunjuk ajar...

-riri-

Anonymous said...

tos-thanks sbb sediakan wall 'fesbuk' utk aku n riri..hhhahah
-bdk blk sebelah-

Anonymous said...

kisah cinte masam-masam manis lu takde karang ker tos???erkkkk

-ingin tahu-

Anonymous said...

kah kah kah

air yang tenang jangan disangka tiada buaya
jangan dijolok sarang tebuan
kadang-kadang seperti tiada apa-apa
takut nanti banyak yang terkesan

-lu tumpang gua g p.a.c. kat kemaman-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...