Tuesday, September 28, 2010

Rumusan Pot Luck Raya 2010

Pertama sekali jutaan terima kasih gua ucapkan kepada bini leman kerana sanggup menjadi moderator untuk event ini di laman fesbuk. At least segala urusan pre-program dapat diuruskan dengan lebih baik seperti urusan pilihan makanan, kedatangan para jemputan dan sebangainya. Antara kesannya gua akan senaraikan nanti. Nampak tak betapa hebatnya kuasa fesbuk buat orang-orang yang masih lagi tidak membuka akaun fesbuk.

Opps gua lupa, terima kasih juga buat tuan rumah kerana sudi membenarkan majlis ini diadakan di teratak anda. Baru gua tau rupanya ijoy dan lampu lip lap lip lap tak boleh dipisahkan. Kat kereta nak pasang, kat umah pun dia nak letak. Sori la mula-mula met ingat bini lu marah letak kat keta, lu cabut pasang kat umah pulak. Kah kah kah

Rumusan & Pemerhatian Gua.

1. Mama pilih makanan yang tepat kali ini. Die bawak spegetti. Dah takde kes-kes peras ugut kena makan sambal goreng macam buka puasa aritu.

2. Seperti yang gua duga, acara berfutsal tak jadi. Acara berPS2 pun tak jadi. Acara berbowling apetah lagi.

3. Gambar kenang kenangan, aksi tumpah tumpah gua rasa akan diupload tak lama lagi di ________ . Met & Riri nak tgk? Bukak _______ = fesbuk.

4. Lu orang tambah sendiri....

p/s: Buat AC sori gua tak dapat hadiri majlis open house lu. Gua dah ingat dah hantar wakil aritu cukup la. Rupa-rupanya dia pun tak datang. Nak tag-team main pukul pukul konon. Sudahla....PEACE!!!keh keh keh.

10 comments:

Anonymous said...

lu pot-luck bawak ape? bawak perut? kehkehekkeh. potluck org dah kawen mmg reliable. yg bujang2 je gua kurang yakin sket. tambah2 kalau lelaki ahahah -miza-

Anonymous said...

ahhh....miza lagi yg 1st...demn...hahaha
ptos...gua xbrape nak tgk gmbr tu.....sebab gua xterlibat aktibiti tumpah2 tu...ape mcm budak2 luorang ni kihkih....

-riri-

p/s : met...nape ko xde fesbuk...ko buta it ker kihkih...

Anonymous said...

riri - xbaik mrh miza..dia pn mcm kita gak kot..xde fesbuk..psl tu dia guna blog ptos jd wall fesbuk..
lg 1, lu jgn mcm2..janji nk dtg, pastu xdtg..nk geng KA ke..nk kene sebat? hahaha
tos- lu tunang wat system pot luck ok gak..suh kwn2 siapkan hntaran..amacam? setakat kopiko ganti ferrero roche gua xde hal..PEACE!
-lu dl tumpang gua blk kg-

ptos said...

-lu dl tumpang gua blk kg-:

"lg 1, lu jgn mcm2..janji nk dtg, pastu xdtg..nk geng KA ke..nk kene sebat? hahaha"

lu bergurau ke lu tak up to date? sbb tue fesbuk penting!!!

Anonymous said...

met...lu jgn mcm2 nak konpiuskan org ramei pakei name len...lu mmg xuptodate...gua pegi okey..pegi...lu yg menglupuh nak balik awal..ape best balik umah awal2 aku pun xpaham hahaha...

bagi pihak miza..ptos kata die ade fesbuk...lu yg xde...gua pun xde gak kahkah....

-riri-

met..nape lu xde fesbuk...?

Anonymous said...

riri-lu kire xdtg..sbb lu dtg lmbt..kalo pekse, lu dtg lmbt, kire xdtg..gred F, kene repeat..lgpn, time tu rmi dh blk..sgt rare open house start kul 11 mlm (sori tos, guna vocab lu)..
-wah, best gak sembng kt cni ek?hahah-

Anonymous said...

ahahahha.serious dah mcm wall mukabuku dah blog nih. riri & met, buka la accout fb satu. kalau malas nak check2 fb, baca update kat email pun dah cukup hebat dah :P fb penting untuk mengeratkan silaturahim kwn2 ni ahahaha -miza-

adoyai! said...

yer...same-same...nnt aku pass kt ko gambar org tumpahkan air yer.. ;P

Anonymous said...

cute la ijoy tuh.kim salam kat die ek..:)
(faezah elai)

Anonymous said...

faezah elai ; ptos lg cute..
-faez belalai-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...