Monday, April 11, 2011

Sayang punya pasal

Lama jugak gua tak menulis nie. Gua ingat ofis gua dah block blogspot nie. Sampai hati kan. Tak indie langsung. Tak 1 Malaysia. (padahal gua lupa klik bypass proxy jer)

Idea nie kadang kadang datang bak air di pili bomba. Tapi bila depan pc, macam umah tak bayar bil air. Tertunggak sampai kene pangil plumber. Itulah hakikat kehidupan, kalau tak takde kerja la orang keje kt syabas, lembaga air perak, majlis bandaraya selama, syarikat air trong kn, ye dok?

-------------------------------------------------------------

Kisah yang akan gua cerita nie mungkin berdasarkan kisah benar, gua kasi nasi tambah, gua oter mana patut. Jadi bagi siapa yang terasa, gua harap jangan disimpan dalam hati yer.

Kasi komen pakai anon pun gua dah terharu. Jangan sampai bergaduh laki bini..gua nak bagi advice, gua pun tak kawen lagi..setakat pengalaman bercinta ade la sikit..

Kasih sayang, cinta maut, rindu gila, sayang tak ingat adalah lumrah bila bercinta. Bak kata leman (je), love is in the air. Tapi haruslah diingat. Cinta yang satu adalah cinta yang Maha Kuasa. Amacam?

-----------------------------

B: Yang, u sayang i tak? Banyak mana?

BB: Sayang la b...banyak gila. Macam ikan di laut...

B: Betul? Sumpah? Kalau nanti ada orang guna guna kan i, ha mcm mana?

BB: Sumpah jangat buat main, lagipun takdenye jadi macam tue..

B: Ada sayang...kalau ada orang buat jahat kat i..u janji tau tolong i...Bagi i elok balik..I sayangg u sangat sangat..

BB: Tolong macam mana?

B: U pegi la siam ke..

BB: Wei agak agak la siam...darussyifa' kan ade....(sambil geleng kepala)


"kalo kito ingak kat oghe, orang pun ingak kat kito"

Moral of the story...insaflah!keh keh keh...

13 comments:

Anonymous said...

Oi! *#*!@*$%&* dengs!

Anonymous said...

bro....bandaraya????? lu gler ke ape?
sejak bile selama jd bandaraya...lu jgn nak kencin kat sini yer..trafic light pun xde lagi...kihkih..

-r-i-r-i-

Anonymous said...

cayalah riri. dia nak samakan dgn tempat lu la tu, Majlis Bandaraya Ipoh kah3 (baca dgn sinis ) :P

-miza-

Anonymous said...

AIR DAH NAEK KEPALA??

ermmm..empangan kalu sudah dibuka, mana bisa ditahan airnya...erkk

-conferm tau saper sayaer...:)-

Anonymous said...

siam???alamat bungkus la haron din kalu sumer g sane...huhuhu

-conferm tau saper sayaer...:), kalu da meluch tu kompem la tau sape...ngehngehngeh

-puan maniac- (ahahahaha xbole blah la name ni!)

Anonymous said...

fuh2..bersawang dh blog ni..

-Datuk Bandar Trong-

Huh....!! said...

bila plak riri dok bandaraya ipoh...
ke lenggong pun da naik taraf jadik bandaraya....maklum la da ada highway ngan flyover sebijik dua....peace...

Anonymous said...

hahaha...ntah nye miza ni...ipoh tu tempat budak jahat cam zedil jer kihkih...gua xnk jadi jahat..tu yang pindah kat lenggong yg aman damai n heritage tu..kihkih...bak kata ptos...cozy....hahahha

-riri-

Anonymous said...

kepada datuk bandar trong....
sila pisahkan pejabat pos n bank dulu...baru leh kasi jadi bandar....

kihkih....

gua seperti di atas...

Anonymous said...

gua seperti di atas... - bukan xnk pisahkan, tu nama nye merger & acquisition..konsep one stop center..hahaha

Anonymous said...

ahahaha. riri xpenah claim duk ipoh ke? kalau org Kedah, asyik nak claim duk Alor Star je.heh.. Btw, semua tempat dkt Perak cozy2 belaka yer. Selama pun claim tempat dia cozy, lenggong pun claim jugak..lps ni Taiping, Trong, Ipoh, Parit Buntar, Tronoh segala bagai pun nak jugak..hahahh

-Miza-

Anonymous said...

miza: hahaha...anda bcakap dgn org perak...bukan kedah...ktorang bangga ngan tempat masing2...xgitu kwn2 yg laen...kihkih..

met: one stop center kunun...ce crite ce crite...hahaha

-riri-

Anonymous said...

met: kedai runcit korang pakai main tulis buku 5 lagi kan?kah kah akh

- gua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...