Friday, April 15, 2011

Alkisah

Dulu

Dari baju plain ke baju belang Seed/Padini saiz S. Dari tie yang compliment dengan baju Suave, gua kasi tune tie stripe. Dari tak penah pakai singlet, gua kasi belajar pakai singlet yang ketat ketat. Semua gua kasi smart. Cuma seluar je gua kasi maintain plus tak pernah gosok lepas basuh sebab line die dari dulu gua masih nampak.

Sekarang

Dari balik tak nampak matahari, sekarang kul 6.30 dah sempat tengok tv. Kalau dulu hari jumaat boleh main futsal sekarang gua lagi suka tido. Baju,seluar, singlet usah sembang la. Entah dah berapa lama gua tak tukar. Boxer je gua baru beli sebab getah boxer tue dah memanjang. Tapi kalau pakai dekat jeans tak efek sangat.

Kalau dulu gua boleh layan company bagai menatang minyak yang penuh, sekarang gua syak dah nak dekat jadi macam binatang.

Kesimpulan, gua memang nak berhenti. Gua dah takde hati. Gua apa ada hal....Amacam, berani?

gua sayang _ _ _ _

11 comments:

Anonymous said...

---- tu miza ke?

-yg 1st!-

Anonymous said...

MIZA ngan MIDA pun x lari jauh mana kn? so sila berfikir cara kritis..

- gua, ptos yang dah logged out

Anonymous said...

korang still guna skim ngan tangga gaji gomen lagi ke pas dikeparatkan?
buatla mane rase elok utk masa depan lu, famili & miza...hahaha
-curious-

Anonymous said...

gua x amik pot sgt sbb gua nak benti..plz alert sket..

-gua lagi

Anonymous said...

jarang2 dgr behaviour ptos yg begini give up...huhu

-puan leman,mak afnan-

Anonymous said...

Gile emosi.Dah tatau mcmana nak pujuk.

-Miza-

Anonymous said...

join matrade bro! we'll still gomen 4eva&eva lg tau ;p -silent reader@1st time komen-

Anonymous said...

chai..gua nak keje sendiri, br ade freedom..! - gua

Anonymous said...

tosei..gua ingat lu bole start jual kopi habbatus sauda balikla
ada prospek tu..kihkihkih
-curious-

Anonymous said...

curious, lu brani kasi dedah sket lu punya identiti, gua ade benda nak bahan lu nie - gua

Anonymous said...

yeahhhhhhhhhh...........terbaik bro..freedom itu penting...........gua join lu eh....dah nak masuk bulan 6 tahun 2011 ni bro...ape cer projek?

-riri-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...