Wednesday, August 18, 2010

Senaman Kucing

Pertamanya gua nak ucap terima kasih la kat luorang yang concern nape lama gua tak menulis. Busy beb projek orang orang dewasa. Gua bukan multitasking sgt. Ram 128 jer.

Ok, buat luorang yang ade fesbuk, mungkin luorang ade nampak status gua kat fesbuk kelmarin pasal senaman kucing nie tapi taknak komen atau like sebab kusyuk add makwe-makwe seksi kan. Biasalah tue, membe gua pun penah add makwe kt fesbuk "ca_ _r p _ _ _h". Tapi bila die dah approve, die ajak chat taknak reply pulak. Zionis dowh.

Senaman nie budak umah gua (jijo) bawak dari ofis. Gua dah pelik die nie keje tourism ke keje umah urut. Dah mcm instructor die cabar gua buat senaman nie. Gua nak tunjuk bukti tapi tak sempat record video. Gua bukan jenis rakam rakam ni. So pakcik gugel la jadi mangsa gua. Kelebihan senaman nie luorang rajin-rajin la surfing yer. Kah kah kah


Nie step kedua. Step pertama kaki dan tangan letak kt lantai dgn posisi 90 darjah.

Nie step ketiga

Step seterusnya lebih kepada gelak-gelak ketawa atas lantai. Boleh tahan senaman nie punya penangan. Terus gua pegi beli nasi kat bawah sebab masa tue dah pukul 7.20 petang.

p/s: Motif entri nie bukakla fesbuk wahai riri dan anon yang suka makan kuih hijau.

5 comments:

Anonymous said...

Bak kata pari,,bukan jiwa nk main2 fesbuk ni..hahah

-xsuke kuih ijau-

Anonymous said...

xlayan epilog : syurga cinta ke wak? :)
-cikgu shuhada-

ptos said...

xlayan la awak, jiwa i true dlm filem je, epilog tue dibuat-buat :p, kah3
-irham-

Anonymous said...

demn....ops..bulan2 pose ni terkasar bahasa pulak hehehe..

-riri-

p/s: gua ingat lagi lu punya betting pasal fesbuk ni..lu jgn sampei honda city lu tu gua pakei kat jb kihkih...

ptos said...

lu reg je dulu fesbuk tue...gua akan make sure lu sanggup letak muka aril kt profil picture dan letak nama keramat nie ----->arilsz<----

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...