Tuesday, August 17, 2010

Puasa Dan Sesuatu

Dah lama rasanya gua tak menulis. Dah tak in dengan tajuk blog nie. Bukan ape, lately nie gua sibuk dengan projek orang-orang dewasa. Walhal, modal nk menulis mmg banyak. Tambah-tambah dah bulan puasa nie. Citer-citer jenayah bulan puasa memang banyak. Kalau citer bikin huru hara dunia beb. Kes ponteng@terbukak puasa masa kt sekolah sebab kene 'pekok', kes boleh beli kuih tgh hari buta sampai akak cafe boleh terjual, kes tetibe boleh kemas bilik dengan tenaga super dahsyat tapi terkantoi, kes tak tahan tgk kwn mkn megi lalu die try sesudu tapi habiskan puasa sampai ke petang..

Cukup-cukuplah tue....Untuk luorang, gua ucap selamat berpuasa. Nie je yg gua mampu beri.

11 comments:

Anonymous said...

Finally gua beat miza jd org 1st komen kt blog lu..hahaha peace miza!
bapak berjanggut tunggu entry baru, tertunggu2 gua nk tunggu entry lu..
tp kalo alasan lu xleh tulis blog sbb sibuk ngan tadarus, gua maafkan..tp kalo sbb lu leh lepak kt LG1 time tghari, mmg kene pekok la..
lu kalo beli makanan time siang ape nk kantoi kan..hahaha

Anonymous said...

kehkehek. miza sejam lps update dah baca, tp dia low profile, bg chance kwn2 nak bahan blogger dulu.kehkkehe. pape pun, akok kedut mmg layan pun! nyum..nyum.. -miza-

p/s: alasan tak bole puasa sbb kena 'pekok' mmg rare. lu jgn plak nak guna sewenang-wenangnye ptos.kehkkehkeh

ptos said...

anon: lu nk kene pekok ke anon 1st?gua syak lu nie yg suka mkn kuih hijau kn?

miza: gua dah tak percaya sgt yg lu ni miza, kah3...tp dr gaya smbang, ade sket2 betol..

Anonymous said...

dah tau gayer sembang???
wahhh...so sweettt..im touched...hukhukhuk...
-sayer yg nak add miza kat fb bole?-:)

Anonymous said...

ptos: lepas ni tiap2 kali gua komen, kena ada 'key word' rahsia eh. baru bole beza anon-bukan-miza-sebenar atau miza-sebenar :P

anon 'sayer yg nak add miza kat fb bole?-:)': kehekkehe ni sape? adekah yg panggil cream puff tu tart? kehekkehe. ke bukan?

-miza-

ptos said...

anon saya.....:): gua rasa lu nie penunang ek?

miza: nie gua syak mmg lu la..yg atas tue, gua x berani ckp die jijo..jijo mana ade masa nk buat blog commenting?die sibuk buat senaman kucing..

Anonymous said...

penunang = mangsa tunang?
kehkekkehekek

mlm ni discuss secara serious dgn jijo, u-tube kan senaman kucing.then post. cukup 5 siri mari-bersenam-bersama-abg2, korang dah ade follower awek2. dah bole jd artis u-tube mcm marie digby (sila google). kehekkeh idea bijak nih!

-miza-

Anonymous said...

gua xnk komen ape2 sama ini entry...
bahaya...jgn cari pasal....ilang akal ke ape? kihkih...

sempena bulan baek ni..gua mohon ampun same lu n sape2 yg kenal gua....gua mmg kdg2 termaki...ter okey...bukan gua sengaja hehehehe...

-riri-

Im Single said...

lame tak menulis bro. bz layan buah hati ke?

Anonymous said...

gua tak suka makan kuih hijau la

Anonymous said...

Meow meow...senaman kucing tu agak2 ada bunyi tak?ke perlu ada pair baru kuar bunyi?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...