Monday, August 30, 2010

Lagu Raya Luorang

Mula-mula tadi gua ingat nak bagi gempak sket nak pasang voting punya sistem. Tapi tahap malas nak explore dah datang, gua buat manual la senang. Kalo gua rajin gua pasang esok lusa. Pendek cite luorang bagi gua 1 lagu raya yang paling terbaek luorang rasa. Lagu yang mendapat undian terbanyak akan gua letak sebagai entri utama 2 hari sebelum raya dan akan bertahan untuk tempoh 1 minggu. Kah kah kah...

Petang nanti gua bagi luorang lagu yang paling riri suka untuk lu orang komen. Youtube takleh pasang time ofis hour ni.



p/s: sorila riri, gua terasa nak petik nama lu...

p/p/s: suka-suka jugak..jangan lupa banyakkan ibadat, fesbuk kurang-kurangkan, tido sikit-sikitkan, zakat jgn lupa bayar ok...

4 comments:

Anonymous said...

tos.........
leh tahan gak ko ni ek...bulan pose ni gua kena bnyk kan bersabar....kihkih...
yg bg newboyz tu nape.....gua ganas beb...ganas......hahahaha...

-riri-

p/s : gua vote lagu yg mamat nyanyi tu..ape tah tajuknya..gua mls nk gugel..hehehe

Huh....!! said...

Anuar & Elina - Suasana Hari Raya.....

Anonymous said...

plg xleh blah, nazam lebaran(siti)..xfeel langsung..ko layan lg ke tos lagu jalil hamid?hahahah

-mizmet-

ptos said...

agak2 met.. gua layan senario jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...