Monday, June 28, 2010

Oh Malaysia

Kalo anda hensem bak Fahrin Ahmad, macho bak Rosyam Nor, rock bak Mus May, lucu bak abg Jem, pejantan tangguh bak Sein Adamaya, gorjes bak Bekem, sweet bak Adam Lembert, hyperaktif bak Arel peterpon, tapi anda...

Kalo anda cantik bak Rozita Che Wan, comel bak Rossa, manis bak Luna Maya, ayu bak Rafidah Pentene, persona bak makwe-makwe cun, terbaekk bak.......tapi anda...
---
..suka maintain lane kanan kalo bawak kete tp bawak xde laju mana, suka stay belah kanan tanpa rasa bersalah masa naik/turun eskelator...rasa2 berbaloi tak?

p/s: Anda mampu mengubahnya. Sekian. Abg seniur kata gua serius skang. Nak buat mcm mana. Keh3

8 comments:

Im Single said...

Sokong.. ayat lu dah pndai pedas. haha...

Anonymous said...

emo di kala berpuasa adalah tak berapa sihat. tp ade benar jugak la.

p/s: aa'ah hang mmg makin serius skrg. dah kurang unsur2 humor dah. awek2 kalau pandang pun malas nak tegur kehhekkee -miza-

kay karim said...

mcm2 lah ptos!

Anonymous said...

tos...aku ade kwn...die penah bwk honda city xbrape nak laju kat lane belah kanan sambil libas2 divider jalan ngan body honda city tu...tu nak kira mcm mane? kihkih...

tos...ko penah jer kan benti kat lane kanan eskeletor sebab pandang makwe-makwe cun kat eskeletor sebelah kan...hehehe..

-riri-

p/s - lu jgn serius sgt...makwe2 takut kang..hehee

Alcapone said...

Gua up lg. 1) Sms dh lmbt reply. 2) Kol gua pun dah jarang. 3) hujung ayat sms or emel dah takde gelak kecil (haha ke hehe ke). 4) gua nk byr ptptn tp segan.

Cagu : gua pun mcm serius. Haha

ptos said...

Im single: didikan wei.

miza: lu jgn mcm2.

kay: tu baru sikit.

riri: tu kes terpencil. gua sekali pandang je dr side kiri.

alcapone: gua jwb ikut no. 1)lmbt sgt ke? 2)gua jarang kaco org. 3)dah ayat x lucu, xkn nk gelak? haha hehe hihi..4)servis tue sentiasa on. jgn la segan.

cekam: sape la gua..huk huk

Anonymous said...

asun..lu kira ok lagi...
gua ni yang jarang2 turun kl tapi bile ajak jumpa kat kl die xnak..mentang2 gua bukan golongan makwe2..
ptos...ptos..ko mmg dah besor...kihkih..

-riri-

xcagu & xcekam: lu kan idaman satu malaya..(sory gua tipu ni....)kihkih..

ptos said...

riri:ko x faham ape yg aku lalui dan hadapi ketika itu...

bisul:gua tau lu peramah dan disenangi ramai bak ariel..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...