Thursday, June 24, 2010

Gua, Nasi, Tido dan ....

Kisah Nasi.

A: ptos, ko tak rasa ke nasi nie mentah sikit?
P: takpun...ok je aku rasa.
---
P: eh, nasi nie mentah sikit ek?
B: em, aah..tapi takde la teruk sangat..
---
P: eh, nasi tadi mentah ek?
C: aah, aku habis setengah jer..
---
p/s: gua tibai dua bungkus sebab tak rasa pun mentah


Kisah Tido.

A: wei..ptos asal rata dowh..pastu 3 second je dah boleh tido..
P: *&)$#^# laa...(kondisi baru balik keje...gua tengah baring)
A: ha tak caya tengok...1, 2 ,3..
A, B, C: hahahah..

p/s: gua baru nak tido pun dengar die tengah kira...ahh tido jer...

4 comments:

Anonymous said...

terbaik lah!
senang tido tu part yg paling bagus tu.
wahahahahaha -miza-

TiMe KiLLeR said...

tosei..ade post menarik from budak ganong..cuba2 intai jap n give comment..

Anonymous said...

asek die jer komen.hehe.winkwink.blush.

Anonymous said...

ptos = makan nasi bertimbun dalam pinggan + tido sepantas kilat sambil tangan ________________ *sila isi tempat kosong kihkih...
-riri-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...