Thursday, June 17, 2010

Fesbuk Dan Kaitannya

Nie time gua struggle pilih karpet. Credit to miza. (die suruh cakap)

Fesbuk dah tak boleh guna kt ofis gua. Ohh sedih. Macam mana gua nak cari jodoh nie. Gua baru je nk mula proses add makwe makwe cun. Harapan tinggal harapan la. So gua cadang nak hantar gambar kt majalah URTV, Mangga n Maskulin. Gua nak posing kt swimming pool dengan gaya kepala ngan tangan je nampak kt tebing tue. Dekat biodata gua cakap makanan kegemaran nasi & hobi suka main bola.

Untung-untung Adabi dan Adidas nampak gua. Boleh gua berlakon iklan. Secara tak langsung kelab-kelab bola buka mata. Kalo Perak Jenderata pun gua ok. Gua nak mula dari bawah. Pastu boleh wakil Malaysia. Time tue shebby mesti menyesal sebab letak syarat bukan-bukan masa buat Myteam dulu. Lari laju tapi takleh control bola sama macam ade henset mahal tapi pakai prepaid tau tak.

Bila gua dah berjaya ngan team Malaysia, sah-sah kelab EPL hantar juru tinjau @ scout. Gua harap Arsene Wenger nampat bakat gua. Kalo die berhijrah ke kelab lain, gua harap die bawak gua sekali. Tapi time tue umur gua berape ek?Nie nak kejar bola ke kejar jodoh? Gampang!!

p/s: time gua karang enteri nie, boleh pulak sinar fm bukak lagu kawin. Selamat pengantin baru, semoga kekal abadi..

5 comments:

Anonymous said...

betul.aku pun baru je nak start cari jodoh2.kot2 jumpe di FB kan. dah kena sekat.haish. macam cara jugak beli radio letak dlm bilik. ke patut beli tv? bosan gile bai.-miza-

kay karim said...

sengal betul lah post ko nih ptos..tp aku paling suke aprt nih..

"Lari laju tapi takleh control bola sama macam ade henset mahal tapi pakai prepaid tau tak."

pu3 said...

ape lg..duduk dlm gua ler

aku tgk gmbar ko ni dah cm bdk sekolah asrama gi outing kn paksa ngn mak beli kapet... :-P
(peace bro)

fndrocka said...

ni dah jauh menyimpang daripada fesbuk lah brader

Latest Entri : Peluk Cium Romantiklah sangat

Im Single said...

Lu sempoi. I like ur post. U hav the potential. i can see..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...