Wednesday, March 9, 2011

Review jujur - Barca vs Gunners

Patutnya ulasan gua pasal game nie pagi tadi. Tapi gua punya busy, gua terpaksa postpone. Standard gua la kan...alasan kena kuat! So Sebagai seorang insan yang menyokong ART dalam sesuatu perkara, gua memang menantikan game game macam nie. Apa ada hal sape menang sapa kalah, bagi gua the beautiful game lagi penting...

Dari situlah datangnya passion gua pasal bola nie…Kalau setakat hanya menyokong team tanpa usul periksa..Its up to you!Gua tak nak komen lebih lebih sebab nanti ada yang makan hati..Bagi gua kalau mana mana team main best, gua memang akan puji. Itu simple sebab gua tengok banyak orang yang menyokong team saja..Takpelah itu hak masing masing k…

OK, secara overall gua agak kecewa game semalam. Arsenal main defend habis. Bosan!Tapi what do u expect..bila kita punya sedikit kelebihan, of course kita akan pertahankan sebaik mungkin. Begitulah jua dalam kehidupan kan…Ini rumusan gua secara ringkas:

Gol 1st: Mistake daripada Fabregas. But superb finish by Messi. Mamat nie memang magician bak kata Shebby Singh.

Gol 2nd: Mistake daripada Sergio..Gol nasib bagi gua. Nampak tak kat sini gua tak bias.!

Gol 3rd: Art. Inilah yang gua perjuangkan selama ini bila main bola, tengok bola. Sokong bola. Ape ape je pasal bola. Ok, gua mamang suka tengok benda benda cantik.:)

Gol 4rd: Mistake Koscielny pulak. Simple. Dapat la penalti.

Moral of the story, dalam hidup ini kita akan selalu buat silap. Tapi sejauh mana kita bangkit dari kesilapan itu yang lebih penting. Janganlah disebabkan bola sebijik, kita bergaduh macam nak gadai kampong. Menganjing sampai gugatnya ikatan sebuah persahabatan, sebuah hubungan suci yang perlu dipelihara atas dasar kemanusiaan sejagat demi kelangsungan hidup di muka bumi nie…kah kah kah…

Apa apa pun gua salute Barcelona..dorang punya game di bawah bimbingan Pep Guardiola nie memang superb habis…Every game memang ART. Sape tak setuju..takde masalah. Gua malas nak berdebat lebih lebih.. Luorang bukak blog tulis pendapat korang, update status fesbuk ke, tulis artikel ke, buatlah apa saja..asal ada medium untuk melontar pendapat..tak pun luorang komen jela kat bawah nie..tapi komen berbau macam dot dot dot…paham paham jelah ek!gua tegas nie..xde lawak lawak..

p/s: even gua penyokong Arsenal, gua bukanlah hanya menyokong sebab ramai foreigner UIA sokong..gua hanya suka ART of the game.

p/s/s: sekali sekali kita kena serius jugak kan..kah3

1 comment:

Anonymous said...

1st............
gua art...gua okey...
kihkih

-riri-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...