Thursday, March 10, 2011

Review - AC Milan Vs Spurs

Semalam gua punya semangat nak tengok bola memang tinggi. Gua kunci jam pukul 4. Gua suruh miza kejut. Gua pesan kat jijo yang memang gua dah tahu tak penah bangun pagi tengok bola. Gua tak isyak kunun baru ade motivasi nak bangun nanti. Nampak kan gua punya in bila nak tengok bola...

Secara overall game semalam biasa jer sebab.......................


kredit to gua: gambar ini bukan gambar mlm tadi yer..

Isyak pukul 5.15. Subuh kul 6.40. Gua memang hebat bab tido!Deng....

6 comments:

shera said...

mungkin patut selit 2,3 solat sunat sebelum subuh :)

Anonymous said...

mmg sgt lah 'palsssssuuuuuuuuu' and this is not a first time happen kan? :P
Tido dkt R&R pun boleh nyenyak, apetah lg tido atas tilam bagai hahaah

-miza-

Anonymous said...

Bro..
new skill ke? xrata pn blh tdo dh ni..
teka-teki : mana tgn ptos lg 1? hahaha

-met-

Anonymous said...

Shera.....die mmg ade selit solat sunat tu...tapi die xcrite kat sini..nnti ade unsur2 riak...xdpt pahala sunat kang...

Miza...waktu die tdo kat R&R tu...lu yg teman die eh...mcm mane lu tau die tido nyenyak...kihkih...

Met....tgn die xkan la lu xtau kat mane kalo die tgh tdo....ada satu tempat jer...kihkih...

ptos....comel kan lu tido...mesti ramei gadis2 dah cair tgk lu ni...kihkih...xcaya leh tanya miza...kan?

-riri-

teka teki : tgn sape yg tgh tunjuk taik lalat atas idung ptos tu??

Anonymous said...

Riri,

bile masa ptos tido tak nyenyak? penah ke? mana penah kan? keh3. xperlu ade ditempat kejadian pun dah tau outcomenye mcmana. hahaha.

lg satu ptos dpn gadis2 dia jarang ngantuk so xsemua gadis2 berkesempatan tgk dia tido. kah3.

-miza-

Anonymous said...

met..
aku tau..tgn sebelah lg tu kt celah mane..haha
(miza tau tak ktne?)..

riri - mesti tgn gurlfriend beliau.leh tau tu tgn prempuan..

>mengong mahawenger<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...