Thursday, March 3, 2011

Gua stop keje fotostat gua sebab nak maki perihal company perangai awek awek..

Gua tengah marah. Nak main main fotostat pun tak boleh fokus kalau tak maki kat sini. Kenapa gua cakap company/mamat ni perangai awek awek nie.

1- Request nak meeting dalam bilik sebab dia panas..nak ada aircond, FAKING la! Kalo buat appointment, gua boleh la consider. Ni mana gua nak cari bilik..............Aduyai...

2- Gua tanya mana surat pun, dia taktau.......................WEI, study dulu sebelum tanya...Belek la mana patut dulu, pastu jangan tunjuk pandai...

3- Gua jenis lurus, please jangan lencong lencong ya!

Korang doakan la sangat sangat gua boleh benti keje cepat cepat..gua serius!

Entri nie valid sampai pukul 5.30..Pastu gua delete...Komen la selagi mau..kah kah kah...Gua dah sejuk!

17 comments:

Anonymous said...

dear pitos,

Please don't quit ur job..nnt cmn nak bayar WSX??

-yang teringin naik HONDA CITY-

Anonymous said...

Awak..kalo awak quit, xleh la kite g/blk keje naik tren skali..

-mizmet-

Anonymous said...

Awak..kalo awak quit, xleh la kt lunch skali..

-ex mizmet-

Anonymous said...

ex mizmet - lu ex gua no brape? hahah

Anonymous said...

Awak..jgn la benti keje..kot iye pon kecewa dgn saya,kan awak dah ade miza sbg pengganti. fikirlah mase dpn awak dgn miza eh..

yang ikhlas,

-NORZETY ROZIYANTI BINTI RAZAIE-

Anonymous said...

entry atas gua ni mmg paling gua xsuka...
tos...gua akan tag team ngan lu nak pukul sape wat komen atas gua ni......

-riri-

Anonymous said...

Gua join..riri lu tlg pekok -NORZETY ROZIYANTI BINTI RAZAIE-

-mizmet-

ptos said...

nie sape yg gatal nk mkn nasi atas wilchair nie? gua xjd delete sebab anon 5:53

gua nak tgk sapa lawan sapa musuh...!faking!

ptos said...

gua punya menyirap sampai xjd delete entry nie..gua syak yang buat keje bukan bukan nie sorg je...xpe, gua nak tgk sape yang ade jubur brani ngaku...!

Anonymous said...

bukan takat mkn nasi atas wilchair...kasi mkn nasi guna straw je budak ni...kejam weh...bikin panas...
bek lu slow talk ngan ptos senyap2...terguris weh ati die...

-riri-

Anonymous said...

pasal company walk in request nak meeting dalam bilik sebab dia panas..nak ada aircond, tu mmg really F**King S**t la kan. next time kalau ade company mcm ni bawak je masuk bilik stor dkt tangga emergency tu. baru tau panas ke sejuk dunia.

pasal NORZETY ROZIYANTI BINTI RAZAIE ni plak i choose to reserve my comments. sbb takut ade hati2 yg terluka. ahaks! keh3

btw, riri pun sweet jugak. sentiasa ade utk back up ptos. nampak sgt syg nye riri ni. hehhe

-miza-

shera said...

ptos, kamu boleh check kan..sapa bagi komen etc?

Anonymous said...

pergh.. kasharr giler anon 5:53..

dlm tren nk g smyg td ptoz stori.. smpi hr ni ptos panazz weihh..

-aztec-

Anonymous said...

demit..
- ana raffali-

Anonymous said...

hish...ada batas bergurau ni..agak-agakla weiyh

-yuna-

Anonymous said...

ptos?kecewa?kamonla..
honda city beb..saper tak dapat dier yang aku rase kecewa...

-keta kancil je-

Anonymous said...

tu la menyesal sape xhamek die..ada honda, ada psp, laptop putih, kasut putih sala, iphone baru beli, ..pendek kata zahir dh power, jez batin je tak tercanappa lagi..
-Penang F*** Fest-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...