Friday, March 18, 2011

Hari ini dan semalam

Semalam

Pukul 10 dalam tren. Gua dengar lancar berkata...."balik nie I nak terus tido. I nak kunci jam pukul 5. Bangun dan buat keje sket. Kul 7 pegi keje. Sampai ofis,  touch up mana patut, print dan terus bagi dekat bos. Nanti kul 12.15 takyah makan, terus g masjid...tido!!"

Hari ini

Alarm dari pukul 5 die menyalak. Gua snooze, gua ok. Ada dalam 10 kali kot gua snooze sebab setiap 10 minit die berbunyi. Nie gua tak ok.Gua rasa sangat annoyed dengan alarm sebab tak puas tido. Nie sapa nak dipersalahkan sebab report tak siap nie? Alarm la kan!

4 comments:

Anonymous said...

Report xsiap xpe..yg pntg smpt post entry..hahaha

-met-

Anonymous said...

miza yg salah...sape suh bg peluang lu ckp mcm tu...

-riri-

Anonymous said...

Dear Riri,

Kecik hati wey. Dia bukan ckp dgn gua tu.. lu dah salah faham cite di atas tu.

-miza-

shera said...

ptos ckp "I" ni dgn sapa?

sooo NOT ptos..eawww

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...