Tuesday, November 16, 2010

Request

Gua tengah chat ngan halim time gua tulis nie...die tanya nape lama x update blog...gua cakap gua takde modal...gua cakap lately nie gua banyak update guna hatii...bak kata paiseh...update pakai JIWA.

Oklah..gua nak gerak balik kampung nie..buat luorang semua...selamat hari raya korban yer...sapa tak balik kampung tue, gua harap jangan sedih2...cerita kat tivi banyak...fesbuk pun boleh jadi tetamu luorang...yang penting esok jangan lupa sembahyang raya yer....datang la awal sikit...takkan solat raya pun luorang nak masbuk kot...nanti menggelupur nak takbir raya masa rakaat kedua sorang2 diri....

Lagi 1, bawak la duit seringgit dua..kalo ade lebih lagi bagus..pastu rajin-rajin la jenguk aktiviti korban..bawak-bawak kenal masyarakat...kah3...

4 comments:

Anonymous said...

gua 1st...yeahhh!!!

- orsolya -

Anonymous said...

demit..2nd!!!..yess
- arjuna -

Anonymous said...

ate kome.. dekat kampung makan meggi pun sedap, air masak pun rase sedap lain mcm iye. syok benor blk rumah? heeehee.. 2-3 hari lagi dapat la kome rasa sebenor meggi tu ghuper ape nye :P enjoy ur holiday! :) -miza-

Anonymous said...

lu chat ngan halim kt ner? mirc ke? lu pki nickname 'teruna desa' ke? a/s/l pls..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...