Monday, November 1, 2010

Parkir

Peh lama gila tak menulis dowh. Tapi bila nak start je, gua hilang idea. Sedang gua asyik nak perah idea, tetibe dapat kol yang bukan bukan. Ha, nie memang nak cari pasal di hari isnin. Kah kah kah..Gua tak tau nak cakap apa, tapi perasaan nie bercampur baur. Gua kadang-kadang kesian dengan co. yang minta ditolong nie tapi tak nampak usaha untuk ditolong. Janganlah hanya dengar cerita dari membe, terus kol nak tu nak ni. Cuba cari maklumat tu selengkap yang mungkin terlebih dahulu, lepas tue barulah minta tolong.

Sebenarnya mende-mende macam nie bukan hanya terpakai kat co. jer, tapi ia terpakai untuk semua orang. Sebagai contoh, kalo kita nak makan, kena la usaha untuk masak ke, pegi kedai makan ke. Paling malas talipon je abang-abang delivery tue. Takkan la nak nganga saja? Mana ada benda makan turun dari kerajaan langit woii...Tapi kalo ade orang nak hantar makanan, terima saja. Kah kah kah...

Oklah, bab membebel nie takleh panjang-panjang sangat..Nanti tak lekat.

p/s: demn! nie dah lari tajuk. lain kali la kita sambung kalo gua ingat.

9 comments:

adoyai! said...

la...apekah kaitannye dgn parkir??? aku ke yg lambat pick up???

Anonymous said...

pergh...anta makanan sudah..esok luse hantaq dulang berisi la yer...suuweeeeeeeet sgt...:)
-si darah manis-

pu3 said...

ilang ingtan sekejap ke lps kursus 2mggu nih...haha

Anonymous said...

'Sedang gua asyik nak perah idea, tetibe dapat kol yang bukan bukan. Ha, nie memang nak cari pasal di hari isnin. Kah kah kah..'

suka gi kursus sampai blk office, dpt call bukan2 dr kampeni pun bole suka2 gelak2 lg ye. tak carut2. patut la kampeni syg sangat.. ! kekhehehhe-miza-

Anonymous said...

Lu xyah pkr2 sgt..ape terlintas tulis je..kalo boring pn, sure ada org komen gak..
si darah manis - bende apa kalo nk thn lama, jgn pikir sgt??..hahaha

-darah gua manis lg-

Anonymous said...

tos.....ape lu merepek ni...gua blurrrr....
lu ni tgh stone ke ape kahkah...

-riri-

p/s : miza..lu jg la kwn gua ni elok2..

Anonymous said...

darah gua manis lagi:ermmmmm bende toooot....erkkk

Anonymous said...

demam u aritu dh ok ker?..:)
ke demam chinta?..hehe.
> chinta chandurry <

Unknown said...

gua dgr time lu dmm aritu ade food delivery smpei kat umah lu..power dude..!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...