Monday, July 5, 2010

WGL 222 - Barang Legend

Dulu budak bilik gua ade 1 projek mega mega. Masa tue gua tengok servis kete sewa mmg tgh rancak die punya naik. Sini sana iklan kete sewa kat kolej. Kat dalam jamban pun ade yang letak poster. Buat sewa kancil tapi gambar skyline pun ade. Hype tak hengat. Jadi kitaorang pun nak buat jugak. Tapi haram tak menjadi. Barai di awal jalan sebab takut kitaorang yang jadi pelanggan tetap kot. Tapi gua syak projek tu tak jadi sebab barang nie la. 

notakaki:die punya plat pun dah mcm boleh beli bot. Tahniah Dr. M. Gua tak penah lupa.
Fakta barang:
1. A penah bawak 2 3 makwe sebelum die dapat bini die sekarang. Tak silap gua ungkapan will you marry me dan i do pun berlaku dalam barang nie. A patut berterima kasih kepada tuan punya barang.

2. B penah pinjam barang nie start kul 8 pagi sampai 12 mlm. Esoknya die pinjam lagi. Akibat kejadian nie, B dan C berebut title abang gagah perkasa.

3. Barang nie penah sampai 1 negeri pagi pagi buta sebab nak setel hal muda mudi. Siap declare membe die baru keluar penjara ke pusat serenti.

4. Digunakan untuk pegi kelas pagi beramai-ramai sebab sejuk kalo naik moto. Tapi belum sempat turun, ade yang ajak g breakfast nasi lemak kat sek teknik. Tak pasal membe kene tolong signkan attendance. Kalo petang petang, g lepak minum kat kedai akak roti jala. Ni gua tak sanggup nk elaborate. Serius tak sanggup. Pehh...

5. Barang nie kalo singgah kat kolej makwe makwe jangan ingat tuan punya barang yang kat dalam tue. Kene tengok sape kat dalam dulu. Tak tau la pencegah maksiat penah tahan ke tak barang nie. Pak guard dah selalu.

6. Barang nie hampir hampir nak masuk tournament drift. Tapi last minit kensel sebab ade budak datang rayu nak bawak awek makan je pun.

Paling senang citer, barang nie lah penyelamat keadaan dan penemu jodoh membe membe gua. Silap gua tak pinjam dulu. Ahaks...

p/s: sape yg ade tambahan cerita, sila tambah yer..gua tau ramai yang ade kan..tak gitu?

p/s/s: gua rasa lagi ramai yang nak defend kes..

6 comments:

Anonymous said...

Counter attack frm Mr A :
Ungkapan tersebut xberlaku dlm kereta tu..tp yg sedih, time nk anta awek tu (skang dh jd isteri..hahaha), pintu driver xleh bukak..kononnya nk jd romantik la setelah beberapa minit menjadi balak org,last2 aku suh awek tu kuar dulu, then aku kuar kot pintu sebelah driver..jenuh nk melangkah batang gear..nasib baik x tersangkut ape2..
Ape2 pn WGL ejen penemu jodoh terbaekk..

Anonymous said...

aku suke fakta ke-3 & ke-4...hahaha....

Anonymous said...

i reserved my comment...haha

Anonymous said...

yg gua tau..gua la yg die ckp kuar dari pusat serenti...mentang2 gua dulu sekeping je bdn...tapi yg penting....ckp gegar2 time kat uia....sampei sana...kena awek tu nangis2...cair jugak tuan punya badan...huahua..

-gua xnak reveal sape gua hahaha-

Huh....!! said...

Errkk.....keter sape nie...x penah tengok pun....

kay karim said...

kete alem kan nih babe??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...