Saturday, July 3, 2010

3 Julai 2010

First, gua nak minta maaf kat budak ofis gua Dzul sbb tak dapat datang kenduri kawen lu. Hadiah menang bola dulu tue harap dapat menjadi hadiah kawen lu. Banyak sangat jemputan yang gua dapat. Nie baru satu. Kat DIJA pun gua nak minta maaf. Kad kawen lu gua dapat dengan jayanya. Nasib posmen pandai cari teratak gua. Cuma kad kawen gua je yang lu belum dapat kan?Bukti kat bawah.

nota:teh oh ais tue sebagai penyejuk hati tgk kad2 kawen

Kedua, gua nak minta maaf kat Ijad (bakal penganti Alex Ferguson) sbb ade kad kawen lu yang gua tak sempat nak pass. Bukan niat gua nak sabotaj kenduri kawen lu. Tanggungjawab pada negara dan diri sendiri kadang kadang menghimpit masa gua nak jalankan amanah tue. Dan paling gua nak minta maaf sebab gua tak dapat cari panglima panglima dulang untuk majlis perarakan tue. Gua dah buat sehabis baik. Kalah pengakap. Tapi....Cuma gua harap kalo malam nie lu 'dapat', jgn lupa baca bismillah yer dan bagi salam yer. Kalo tak dapat, esoknye janganlah muram pulak. Tak lari gunung dikejar....Esok kita jumpa k.

Nie part paling gua nanti nantikan. Sekalung tahniah buat abg seniur dan pasangannya. Sekarang gua tengok makin ceria lain macam. Masuk je julai die punya riang dah macam girang. Gua masih ingat term 'ASAP' yang lu tekankan dulu. Memang pantas lu buat kerja. Kerja ofis pun gua tak rasa lu boleh siap dengan kadar macam tue. Cuma gua harap lepas nie janganlah lupakan gua dan yang lain. Sekarang nie pun dah susah nak jumpa lu. Konsep ‘lek lu’ yang dicipta oleh halim memang mujarab untuk budak sek die je kot.


Akhirkata, bila mentari nak muncul kt Selama nie?

6 comments:

Alcapone said...

Thanks der. Persahabatan kita takkan gua persetankan. Gua maseh insan yg sama. Cuma dalam hati sudah ada sikit taman. Lu pun jangan la berhenti call & sms gua. Haha

ptos said...

gua nk tgk...

Hasrul Rizwan said...

sekurang-kurangnya...lu ada jugak hati nak menulis bai.
dari gua...ada hati nak bini dua.
keh keh keh..
selamat buat lu. bagus blog ni!

ptos said...

gorn:bini 2?mampu ke?keh3

azrie hafiz said...

Mentari kan muncul di Selama. Pergh...

cikdebup said...

gua xde hal lu xdatang..tp gua frust lu x kirim adiah..huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...