Monday, July 26, 2010

40/44 Hari?

Tak silap gua kalo sesuatu perkara tue kita buat secara consistent selama 40/44 hari, nescaya perkara tersebut akan menjadi kebiasaan.

Mulai hari nie gua azam nak berubah la, nk solat awal waktu, eh eh silap nak solat penuh waktu, nak tinggalkan benda-benda lagha...nak berubah jadi insan yang lebih baik agar kehidupan gua akan terus diberkati dan dan dipermudahkan segala urusan....

Lu orang doa yer....

p/s: Kalo consistent 'ayat' makwe makwe, ade harapan jadi bini tak?keh keh keh

6 comments:

Anonymous said...

senyum je aku baca post ko yg nih. isyaAllah mohd firdaus. i'll pray the best for u. semoga dimudahkan.jgn give up k?;)

p/s: tak payah manis ayat, manis tindakan lg awek2 suka kehkekkeheek

-miza-

Anonymous said...

gua syak miza ni mengharapkan tindakan manis dari lu la...sebab ape gua ckp mcm tu...sebab dia secara konsisten komen kat blog lu dari awal lagi...nmpk x tu wahai firdaus.......nampak x?????????

miza...lu single lagi kan...gua nk bkenalan....sudi???? kihkih..

Anonymous said...

Anon #2..gua syak lu ni sorang yg "Observant" la..tp gua pn perasan gak..hehehe
Ptos - gua syak anon #2 ni mamat yg suke mkn nasi ngan ayam goreng/sambal sket tu ke?

-mizmet-

anon #2 said...

mizmet....lu nak kene tumbuk halkum ker...ops...kasar sket kihkih..

-anon #2-

Anonymous said...

senyum je aku baca post ko yg nih. isyaAllah mohd firdaus & miza. i'll pray the best for both of u. semoga dimudahkan.jgn give up k?;)

p/s: tak payah muka manis, manis tindakan lg miza suka kehkekkeheek..jgn naik dara...h
- bukan miza-

Anonymous said...

Anon #2 - ajak la miza lepak jusco balakong..tu kang tanah jajahan lu..hahaha

-mizmet-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...