Saturday, March 6, 2010

Jaket

Jam 1.10 petang

"oit giler ape pakai jaket tgh hari buta". Biasalah sikap serkap jarang, menuduh tanpa usul periksa, memfitnah dan taknak bersikap positif adalah lumrah budak umah gua. Bukan ape, dah tinggal bertiga nie sume bende nak jadi bahan. (nie pun salah satu bahan)

Gila syahdu! mula2 dalam 4 orang kot, kami semua setuju sewa flat kt taman melati. Dh dpt keje, xkn nk tinggal haram lagi..hehe...Masa tue umah ni ibarat umah contoh kawasan la. Silap x panggil Eric tolong decor apa yg patut. Mmg kemas abes. Selang beberapa bulan, dapor yg dijanjikan oleh tuan umah x jgk siap. Ni gua kira main point la nk cari umah baru yg lebih eksklusif. Lepas musyawarah ahli2 rumah dengan mengambil kira permohonan ahli2 baru , kami setuju untuk berpindah ke kawasan elit. Nama pun gempak. Cemerlang habes...(citer psl umah nie gua KIV dulu, byk sgt bahan..smbg psl jaket balik...)

"nant smpi kete, aku bukak la, senang nk bawak turun" ujar membe gua yang ada sedikit unsur penekanan sbb asyik kene bahan je...



Jam 2.25 petang..

"tos, ade jaket tak"

"jaket? xde la"

Tak sampai 3 saat, membe gua gelak...gua blur....

notakaki: cis, rupanya die membahan membe yang pakai jaket tgh hari buta tadi...keh keh keh..

4 comments:

hamim_hamdan said...

ptos.. pls update everyday ok... br la ada jiwa mcm blogger

pu3 said...

catch Budi in blogger boy :-)

TiMe KiLLeR said...

hye pu3

pu3 said...

hye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...