Friday, January 6, 2012

Power

Gua takde mood nak menulis lately ni. Banyak lagi hal ehwal negara nak pikir. Nak tunggu halim setting bowling pun entah bila. Nak harap asun, kenduri kawen gua pun dia tak datang. Dekat facebook kemain tick attending. Rupanya kuat menipu. Kah kah kah..

Gua just nak suruh luorang baca entri terkini hilangpunca.com. Power shial cara dia menulis dan berfikir. Nak harap asun? Blog dia dah lama tak dikemaskini. Entri pasal gua tu entah bila nak bertukar. Nak amik hati gua la tu.

7 comments:

Anonymous said...

lepas ni tulis entry hal2 baby pulak k? sweet :P

-Miza-

Anonymous said...

Tahniah bro.terbukti kejantanan ko! masa x penting, yg penting terbukti..hahaha

Miza : Ko jgn ngidam nk makan je..ngidam la nk habib jewel ke..nk baju ke..

-Mana songkok gua-

Anonymous said...

Part songkok kita kira sebelum raya pun ok kan..ehh muat lagi ke?

Anonymous said...

Pitos tembak tepat.. lame nyimpan... sekali tembak terus kena!! hehe.. peace bro!!

Tahniah buat papa dan mama berdua!!

Anonymous said...

gua malas nak join sembang hal dewasa ni....gua remaja lagi..kehkeh

Anonymous said...

papatos & mamiza,
tunggu yayan kuar tau ari merdeka taun ni.jgn lupa azankan nnt..
- ammar rayyan -

Anonymous said...

kasi update la woi!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...