Tuesday, January 17, 2012

Majlis Serahan Kad Kawin Hujung Minggu

Sebelum majlis pung pang pung pang. Memang boleh jadi event of the month. Paling tak tahan KA kata nak datang. Siap boleh order ape-ape je suruh dia bawak. Wah kemainn.

Gua rasa nak gelak jugak sebab track record dia boleh tahan ke laut. Paling best gua dengar dia silap booking futsal. Dewa jugak rupanya KA ni.

Hari majlis pung pang pung pang jugak. Siap share location through Whatsapp. Mula dari yang dah dekat nak sampai, sampai ke Muar pun ada. Anak anak...

Bila dah nak dekat time, orang makin ramai.  Program badminton gua dengar dah barai. Program karok ke snooker ke, gua syak paling jauh pun setakat dekat bibir je.

Tapi, apsal gua rasa nak cerita lebih lebih pun tak boleh pegi erkk?

Notaketingkurus: Gua mintak maap sebab tak hadir. Celaka, gua dengar KA datang. Betul ke?

6 comments:

Anonymous said...

Nnti gua buat report hari kejadian.

-Jug Mover-

Anonymous said...

pung pang pung pang pung pang...kalau tak datang...baek xpayah...hahaha

-riri-

Anonymous said...

bagi pihak en. suami, saya memohon beribu maaf kerana menyebabkan kami/beliau tidak dpt hadir ke majlis yg meriah itewww...~ sesungguhnye perasaan morning sickness itu adalah sgt tak best dan menyakitkan serta melembikkan tubuh badan.

sorry korang...! untuk 1-2 bulan lagi maybe byk actvt dan jemputan yg terpaksa ditolak. uhhuhh doakan la agar morning sickness ini berlalu dgn sepantasnye.sian en suami. badan dah bau2 minyak cap kapak segala bagai ..hehehehehee

-Miza-

Anonymous said...

saudari miza,

sesungguhnya majlis bermula ptg sampai ke malam...

manakala morning sickness jika diterjemahkan makna 'morning' itu adalah pagi...

justeru itu...pagi dan ptg adalah sesuatu yang berbeza....

jadi....morning sickness saudari itu boleh ditukarkan kepada allday sickness...

peace....

-riri-

p/s - jgn risau...semua memahami...kihkih

Anonymous said...

amboi riri..siap tlg terjemah english lg..tau la english ko level 3..(tp arab ko sangkut)..

-english level 1-

Anonymous said...

zedil la tu yg sangkut arab kahkah...
kehadiran kitorang kat kelas arab tu hanya untuk membantu ustaz kelas arab tu jer...kan zedil kan...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...