Wednesday, May 18, 2011

Pendapat korang yang pernah mengalami

Adakah benar bagai dikata, jika kita mahu tunggu duit cukup baru nak kawen, memang sampai bila tak cukup? Bukan kalo tak kumpul, mcm mana nak kawen?takkan nak culik bakal isteri dan main ugut ugut pulak...

Jadi, bagi korang yang dah kawen, pengalaman penuh didada, sila kongsikan di sini...pendapat anda amatlah dihargai sekalipun unsur unsur nasihat anda berteraskan abang jai...cuma jika boleh, dikurangkan lah yer..saya serius..xde erkk erkk...

Sila sila...

p/s: dengar kata asun mengerang macam tiger ye mama...steven geraaaaaaard!

10 comments:

Anonymous said...

Bro..sebelum tu..yeahh kali ni gua 1st kalahkan miza..haha..mcm ni la..gua rs btol la kalo nak tunggu kumpul RM spi cukup..spi bile pon x kawen..lu kene percaya pd rezeki ALLAH..lu nak bina masjid..lu nak buat benda baik..lu nak meramaikan lg umat Nabi MUHD S.A.W...InsyaAllah ade jalan & rezeki yg ALLAH akan bagi..Yakinlah ALLAH akan memudahkan segala urusan..dengan syarat terus berdoa tanpa melupakan ALLAH sentiasa berada disisi kita..

-sekadar berpendapat-

Anonymous said...

miza xbole jd 1st kali ni sbb dia pun belum kawen lg. so belum penah lg mengalaminye. Mungkin hanya bole bg semangat je dkt tuan blog :) heheheee

-Miza-

Anonymous said...

duit cukup? dongeng semua tu brader.. abg asun tiger puchong kan ade..potongan angkasa sudah..saya mesti pilih! -chai-

Anonymous said...

ngaummmmmmmmm!!!!!!!!!!
nak wat grand ker??kalu takat ahli keluarga..gaji bulan cukup dah...(erkk sket jek)
tapi maner bole yer takk..anak sulong(berurat lagi)..orang selama plaktu !b boy kene ade..bole wat street dance...
wat loan untuk kawen standard ar skang..conferm cukup punyer...:)

p/s:lu tak sabo nak mengerang nie...

-kdai gua dah jual barbarian-

Anonymous said...

sekadar berpendapat - terima kasih atas pendapat dan ansihat anda

miza: semangat kasi lebeh ok?

chai: abg asun die ade geng dgn rozi tiger boleh la..

mama:saya nak buat sesimple mungkin..takde grand grand...saya org biasa jer...tapi part mengerang, saya mmg nak..peehhhhhhh..

- kedai gua tgh pasang arang shisha

Anonymous said...

komen mama dgn komen tuan punye blog rasa nak tutup dulu, baca lps kawen.hahaha.. pasal ade unsur2 diran**** keh3

-Miza-

Anonymous said...

Bank Rakyat kan ade... "SAYA MESTI PILIH!!!!"

-nama gua pon ade kat list bank rakyat-

Anonymous said...

kumpul la harta dulu... lu enjoy la dulu life ni.. watpe nak pening2 kawen.. byk mslh nak pikir bile kawen bro... lu dah la anak sulung.. kene berkorban sket utk adik2...

p/s:tapi psl nak mengerang tu gua pun teringin... muahahaha

-Anak sulung jgk yg belum kawen lagi-

Anonymous said...

yang teringin mengerang:

jangan membazir...
duit abes beli sabun jer plak nanti..erkkkk

Anonymous said...

Lu jgn kusut sngt. Ramai dah kawan2 dtg jumpe gua. Semua top secret gua kasi simpan. Jgn tggu beb. Kalo tau kawen best mmg habes2 SPM je trus nk kawen.

-watak utama-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...