Wednesday, May 25, 2011

Apabila gua bagi hint

Sejak entri entri gua yang berunsur ke 'gerbang impian' nie, gua nampak ramai yang lagi suka Keep In Touch dengan gua melalui medium yang pelbagai selain dari guna nama anon...Sebagai contoh:

1- Halim dah rajin reply msg msg gua. Dulu sebuk main foursquare je.

2- Asun pulak akan muncul kalau ada event-event berunsur keluarga. Tapi diorang pergi I-city tak ajak gua pun.

3- Sawit pulak paling ajaib sebab siap kol gua tadi. Tapi sayang gua yang kena kol die balik sebab bateri gua flat.

4- Met lagi best, siap bagi gua Excel sheet yang dia gua dulu dulu..No tepon abang jai tukang urut pun die nak pass....

Nampaknya, masih ada yang sayang gua nie...

8 comments:

Anonymous said...

lu mmg suka mainkan hati & perasaan kawan2 ye..
lu je tak perasan kitorang sayang selama ni...
bz sgt dok tagih kasih sayang miza la tu.
hahaha

-pandai2 lu la teka sape-

Anonymous said...

ktorng tumpang gumbira sebenarnya..
no tepon abg jai ilang la..tp better lu tanya asun punya, coz dgr cite asun punya effect smpi ngaum..ape brg takat gigit kayu..
tp kalo lu nk abg jai gak, try terjah umah dia la..jln bentong lama..lps sekolah memandu..hahaha

Anonymous said...

lu dah boleh start kenal-kenal apa itu pukul serong, makam tepi, makam atas dan sebagai nya...lu nak tok guru lu roger je met..haha

Anonymous said...

amboi..amboi..amboi koraanng

-Miza-

Anonymous said...

sgt happy utk korg...pd miza,feel free to contact us gurls if need any advice on how to handle future husband with care k.. ;) (^_^)V ptos..

-mrs leman-

Anonymous said...

so sweeeetttttt of u :) Its time to exchange our number i guess :p at least i akan ada 'talian hayat' bile future hubby buat perangai mcm2 or pelik2. big YEAY! hahah kiddin tuan blog =P

-Miza-

Anonymous said...

future hubby!!!
- yeay!-

Anonymous said...

'talian hayat' yeay!!!

-eee tak maluu...takot bini...-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...