Friday, January 7, 2011

Janji

Lepas kelmarin mak gua tau gua tak baik-baik lagi demam, batuk, selsema bagai, semalam die telefon lagi tanya update kesihatan gua. Maklumla, gua kan anak kesayangan. Lagipun, mak gua takde fesbuk. So die taktau hal hal sakit gua nie.

Gua pun malas nak story sangat. Takut die risau lebih lebih. Maklumla orang dulu dulu, diorang lagi prefer guna telefon telegram. Cepat dan pantas. Tapi kalo budak muda zaman sekarang takde akaun fesbuk, emmm....lu orang sambung la sendiri...kah kah kah...

Pung pang pung pang ngan mak gua, die sempat selit...

"ha, mak nak tuntut janji nie...hang cakap dulu nak kawin sebelum umur 28 kan? Ha sempat ka sebelum bulan 5 nie? Takpala, bagi adik hang setel dulu..tapi mak bagi sampai hujung tahun ja...boleh?"

Terus gua batuk tak berhenti henti...........

p/s: bila mak gua gtau yang gua pegi buat blood test dan resultnya tak dapat lagi, terus mak gua minta no telefon klinik tue nak cakap sendiri dengan doktor, nak analisis result gua...pehh!

5 comments:

Anonymous said...

1st...yesss leman kalah....

Azam 2011..gua nak datang Bandar Bharu Selama makan nasi minyak lu...so azam gua terletak di tangan lu...

- daddy Qisya -

Anonymous said...

halim, kalau dtg Selama, make sure bawak kipas yg ade bateri tu, sangkut dekat stroller Qisya yer or letak dlm keta while driving. Selama panas, then kena drive lama plak dr KL. hahaha

Mak mmg rare.anak sakit sampai mak nak ckp dgn doktor sdiri.mak patut tanya dulu apesal anak xbaik2 sakit walaupun dah lama :P -miza-

Anonymous said...

i luv u QiQi.Plz giv us a chance to be your special one.
-afnan zahid wafeeq-

Anonymous said...

see..kalo lu wat entry kawen2, laju je ktorng komen..hahahah
lg satu, nasib baik ko x g hospital tgk yati aritu, coz mak aku dok tanya ko gak..tp bkn tanya keadaan ko,..tp tanya bile nk kawen..

Anonymous said...

eleeeh..ko suke sakit lame2 sebab ade orang jage kan kan kan..

-spagheti meatball openhaus terba-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...