Thursday, January 6, 2011

20-an

Even rasa dah macam overtaken by event, tapi gua nak cerita jugak. Masa menunggu ambang tahun baru yang sudah semestinya bukan di KLCC lagi, gua dapat 1 mesej dari prosper. Mesej ni memang padu. Mari kita baca ye anak anak...Sumpah gua tak edit. Nie sebijik dalam telefon bimbit gua.

"Selamat tahun baru 2011.Sedar xsedar dah nk masuk 28 tahun.12 tahun lagi,40.'

Terus terpacul ^&%$#%(%$#. Tapi betul jugak. Lately nie perangai seperti suka main internet, tido tido, makan tengah hari tapau je, workholic, careerman, cuti ofis call call, malas malas, dah tak fun semua ada kat diri gua. 

Takutnya perangai perangai comfort nie jadi sebati dalam diri gua. Macam kene kawen je tahun nie....kah kah kah....

10 comments:

Anonymous said...

Lately nie perangai seperti suka main internet, tido tido, makan tengah hari tapau je,workholic, careerman, cuti ofis call call, malas malas, dah tak fun semua ada kat diri gua.

p/s: saya, Miza Zulkifli sanggup menjadi saksi keatas perangai2 di atas. hahahahaha. Perangai2 nak masuk 30-an kot.=P

Anonymous said...

saya riri mengharapkan miza zulkifli dapat tunaikan ayat terakhir firdaus di atas.

lu kan sweet...caring......kahkah

p/s: saya riri sanggup menjadi salah seorang dari saksi masjlis itu nnti kihkih

Anonymous said...

saya daddy met mengharapkan perkara di atas dpt direalisasikan..sy bersedia menjadi wedding organizer jika diperlukan..kalo nk nego hantran lu suh plo..

Anonymous said...

hahaha.. bagus..bagus.. saksi dah ade, weeding planner dah ade, bab hantaran sape nak in-charge? nak sub kan hal2 baju pengantin, sape yg layak? kalau ade org nak uruskan kompang, hal2 makn minum majlis, tuan badan tido mlm ni confirm sambil senyum2.keh3 -miza-

Anonymous said...

tuan badan = firdaus + miza = firza

kiut dowh name manja korg kahkah

Anonymous said...

aku risokan pari je nihs skang..hahah
jgn smpai upload youtube mengaku g*y dh ler..
- cet riri kunun..abes suwit-

Anonymous said...

cop!!!!!!!!!!!!!!!
sayer handle tang kolor2 hantaran & design (isi2 brg2 hantaran sile beli sendirik yer)

-pantin yg bru pas excidenk n ade 'couple' wat sweet visit-

sooooooooooo suweeetttt...:)

ptos said...

gua speechless!kah3

Anonymous said...

wahhh... cepat2 sblm gi oversea..

-bdak kimia-

Anonymous said...

saya riri...saya straight....saya okey..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...