Thursday, December 2, 2010

Heart 2

Oi orang Malaysia / syarikat-syarikat yang bijaksana, kalo nak buat pertanyaan, nak mintak maklumat ke apa, cakap baik-baik boleh tak? Serius gua berbulu habis!!!

Kamon, gua bukan robot. Kalo lu cakap baik-baik gua boleh je layan. Nie cakap dah la macam................ Dah la malas gua nak bebel. Gua dah meluat. Gua menyampah.

p/s: gua terpaksa guna blog sebab fesbuk tak boleh bukak kat ofis.!

p/s/s: ni masuk kali keberapa dah gua bebel pasal benda basic ni..

p/s/s/s: usah berbual wawasan 2020 kalo perangai luorang mcm.................Baik lepak Burkina Faso jelah.!

5 comments:

Anonymous said...

dengar tu wahai golongan makwe2 di luar sana...
dengan abang ptos ni kene ckp sopan2...lembut2...sesuai dengan jiwa die...baru la dia layan baek2....
xgitu abg ptos...kihkih...

p/s : miza..lu jgn ganaz2 dengan die...

-riri-

Anonymous said...

ahahaha. nasib ada blog, kurang skit dosa carut2 secara live :)

p/s: riri, gua take note. keh3

-miza-

Anonymous said...

Gua like komen riri 1000x...

-yg merindui riri-

Anonymous said...

gua like komen yg merindui riri 1000x...

-yg merindui si perindu riri-

Anonymous said...

...update..........update...........
or lu sibuk date........kahkah...

-yg xrindu-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...