Monday, December 20, 2010

Abg Seniur

Patut gua kene buat special entri untuk abg seniur. Tapi memandangkan batuk/selsema gua tak setel-setel sejak jadi panglima dulang dan makan pau muar di muar, gua mampu cakap nie jelah.

SELAMAT PENGANTIN BARU! SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KE ANAK CUCU.

Kira okla tue kan. Gua dah bold siap underline lagi. Font cam malas malas sikit nak edit. Lu punya fevret comic sans kn?

p/s: Kalo gua sempat, gua buat tribute mcm shamel. Korang boleh check di Selamat berEksperimen

Latest update 10.30 a.m:

4 comments:

Anonymous said...

:) kawen suda.. selamat pengantin baru mama & asun. moga kekal ke akhir hayat. Semoga tabah dalam melayari urusan berumah tangga.heh amiinn.

-miza-

Anonymous said...

Abg seniur suda..Lu bile lagi bro??

- budak bilik sebelah -

Anonymous said...

budak bilik sebelah jgn masuk campur hal budak bilik gua....

-ketua bilik sebelah-

p/s: gua lantik diri sendiri sebab gua paling senior kahkah..

Anonymous said...

a pic tells a thousand story :
Sebenarnya asun br pas kentut..tu yg gelak besor tu..halim smpi kene tutup hidung..
selamat segalanya bro!

-tok kadi sama ngan asun-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...