Friday, October 8, 2010

Customer Service Center

Harini 1st time gua duty jaga CSC kt ofis. Diorang punya konsep cukup 3 tahun kerja nama naik. Stail jugak. Kenapa tak cukup 3 tahun kerja dapat bini. Fuhh baru stail. Bukan ape wei semalam gua pagi petang kene tarbiyah suruh kawin. Berkaca beb air mata tapi tiada siapa yang tahu. Kah kah kah

Macam nie lah, gua rasa nak buat sidang media je. Baru stail! Mana tahu ade yang nak ganggu gua masa buat sidang media tue. "ptos ptos, i love you". Kalau hati gua terpaut, silap silap gua terus umum tarikh pertunangan. Padahal, niat gua nak buat sidang media tue nak bagitau jangan la presure presure. I letih u. Oklah nak tunggu kol dari makwe makwe.

p/s:  nie entri yang mungkin luorang suka nak komen, tak gitu met? fesbuk pun xde..ptuihh

4 comments:

pu3 said...

Sabar...InsyaAllah :-)

btw, lupa lak ko start brtugas hr...jap g aku g wat lawatan erk...rekod video pastu post dlm fb...kihkih

Anonymous said...

topic ni br best nk komen..hahaha gua nk tumpang sidang media lu,,nk bgtau, jgn nk presure2 gua suh bukak fesbuk..x rare main fesbuk ni..hahaha

ptos said...

cilake.tue lain beb.patut lu apply jadi adun dr dulu.

Anonymous said...

lu kan suweeeeetttttttttttt....comel mcm alif aziz....mmg patut lu kene tugas mcm tu...baru happening....(sila buat tarian happening sekarang) hahaha..
kompem ramei makwe2 datang tgk lu nnti sambil histeria...hebat kan lu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...