Tuesday, October 5, 2010

Barbiken

9.18 p.m

Barbiken satu! Inilah dialog gua bila singgah mana mana kedai makan especially kedai tomyam. Menggelupur gua tengok tukang amik order tue. Mula la nak garu kepala, pusing belakang cari tauke, tanya sekali lagi sebab tak dengar. Alasan. Cakap jelah air ape tu. Kan senang? Jangan belagak hero dengan orang yang ego mcm gua nie. Alih alih terpaksa gua tukar teh o ais jugak. Cett. Huhhh

Memandangkan air nie tengah naik, gua akhirnya berjaya jugak order barbiken semalam. Rasa macam abang abang bila dapat barbiken wei. Budak kecik sebelah meja sampai terlopong. Geng-geng remaja bisik berbisik. Mat mat rempit tengok macam nak gaduh. Pakcik makcik pandang sinis. Macha tukang kira tak segan silu hantar resit. Memang lain macam lah penangan die.

3.29 a.m

Sakit perut dowh. Sesungguhnya teh o ais adalah air paling 'in' dengan gua. Sekian.

4 comments:

wanita mutalib said...

air apa tuh??

Anonymous said...

kehkehekh. wey sakit perut bkn salah barbican. salah sbb siang tu melantak open house x ingt2.-miza-

ptos said...

mcm air zappel tp pelbgai perisa...tp keras sket..zass

Anonymous said...

wahhh!!!dah ader org jage makan minum...suuuwetttt..
ooo....yang program berayer bersame ngn orang tersayang tu ek???erkkkk
-nak kawen tak lamer lagi-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...