Wednesday, October 5, 2011

Syiling tukar

Gua ni jenis tak suka simpan syiling dalam wallet. Berat. Tapi takde la sampai gua benci syiling. Gua lebih suka kalau ade 90 sen je pada setiap masa. So...

Kelmarin

Gua ade not 5 ringgit nipis tu dengan syiling 20sen tiga keping. Gua pegi mesin tiket. Gua tekan Taman Melati untuk 2 tiket. Harga dia 4.60. Gua masuk syiling dulu, kemudian disusuli dengan duit kertas. Dengan harapan gua dapat duit kertas seringgit. kling kling kling kling kling. Syiling 20 sen tue jatuh 5 keping. Naaram. Mesin ni mainkan gua.

Semalam

Gua ada duit yang sama macam atas. Sebijik sama. Gua beratur beli kat kaunter. Akak yang jaga. Manis la jugak muka dia. Tapi dia lagi power. Gua dapat syiling 50 sen 2 keping. Haiii..Anak anak

2 comments:

Anonymous said...

duit syiling tu leh guna untuk tengok 6 ekor kuda berlari2....xcaya tanya halim....leman pun tau gak kahkah...lu tau?...ala....lu mane tau...lu mane nak geng ngan ktorang dulu...hahahaha...

-riri-

shera said...

i dont see any problem of this syiling ptos!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...