Tuesday, September 27, 2011

Mimpi lagi

Gua naik lif hospital dengan sorang mamat ni. Nampak macam biasa. Gua tekan tingkat 4. Dia tekan tingkat 5. Nampak macam biasa.

Lif berhenti tingkat 4. Ada orang macam nak masuk. Gua pula nak keluar. Part celaka bermula. Laki tadi tolak mamat tu masuk dalam dengan tujuan halang gua nak keluar. Lif tertutup, terus naik tingkat 5.

Lif berhenti tingkat 5. Gua tak ingat nampak apa, tapi menakutkan la. Lif naik tingkat 6. Nurse pulak masuk sambil bawak troli. Atas troli tu ada benda menakutkan jugak. Gua dah cuak. Nurse tue gelak-gelak.

Sebab cuak punya pasal, gua terjaga. 6.50 pagi. Ada 6 miscall 1 sms. " B, bangun..."

p/s: Gua syak sebab gua tertido depan tv tengok citer Scorpion King. Semalam gua tido pakai seluar jeans. Sejuk.

3 comments:

Anonymous said...

time tdo, tgn lu kt ne?

p/s: miza pls take note..

Anonymous said...

waaaa pakai suar jeans sbb sejuk? siaaannnyeeee.... kang ptg kite gi amik selimut dkt dobi k. tp saspen jugak. dah ade selimut kang, 26 missed call pun belum tentu bgn hahaha

-Miza-

Anonymous said...

lucunyee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...