Wednesday, July 27, 2011

Anda ingat, anda tulis...

Untuk warga Flat Melati/Taman Cemerlang/Sri Tioman, Tetamu Undangan/ Tetamu Jemputan/Tumpang Bermalam

Korang rindu zaman bujang? Korang ada banyak cerita yang ingin dikongsi...

Jom tulis di bahagian komen..Kalo nak jadi guest blogger pun gua lagi alukan...

Hint-

Flat Taman Melati
1. Tuan rumah tak buat dapur
2. Cop nak tengok rancangan apa
3. Toilet ada satu, nak berak kena beratur
4. Menang anugerah rumahku rumahmu jua

Rumah Puaka Taman Cemerlang
1. Lampu toilet best terbakar lalu mandi dalam gelap
2. Lepas minum tak buang plastik air
3. Mesin basuh beroperasi 24jam tanpa henti
4. Mesin basuh terlekat spender
5. Bergaduh dengan jiran sebab parking ikut suka depan rumah
6. Terkunci dalam rumah sebab membe amik kunci
7. Gantung baju kat tangga sebab bilik kat atas

Nie je yang gua ingat...

10 comments:

Anonymous said...

sebelum sape2 komen, nak buat advert dulu:

Sape2 ade contact/rumah/apartment utk disewa dekat area taman melati/setapak, pls do inform me.

Appreciate alot! :)

Thanks.

-Miza-

Anonymous said...

gua teringat ada satu malam tu lu balik sambil nangis teresak2....baling kunci city baru pakai seminggu ke lantai...lalu lu tumbuk dada gua...tapi gua steady...xsakit langsung....
xperlu gua slow talk...trus gua teka " lu xsiden ke? betul tekaan gua...lu dah libas divider jalan ngan city tanpa ragu-ragu dek kerana nak menghilangkan ngantuk lu tu...mmg ilang ngantuk lu....mmg lu legend...org lain ilang ngantuk minum kopi....lu nak ilang ngantuk libas divider...

tapi yg penting lu selamat...amin.....

balik raya trus gua je yg drive...xde mud katanya nak drive kreta ada corak kat tepi kihkih...peace bro.........best bro.......

-riri-

p/s bab nangis tu gua tipu je..
tapi mmg lu sayu je kan...hahaha

Anonymous said...

best mmg best.....eh shialla puih

Anonymous said...

Miza-suh ptos halau jijo..korg blh dok umah sri tioman..or korg sewa blk je ngan jijo..hahaha
Riri - nasib baik ptos pas libas divider, ilang ngantuk..watnye ilang nyawa, kn mslh tu..
p/s: lu sebut libas2, gua syak lu ketagih main takraw ni..

Psl Umah Tmn Cemrlang
1. Jiran blh kanan, sekaum ngan jiran dpn umah..jenis kalo sembang, satu taman blh dgr..
rasanye zedil pnh gaduh ngan jiran sblh ni..
2. Jiran belah kiri - asal dtg je x husband dia, mesti nk gaduh..baik xyah dtg..

-tdo sblh pari-

Anonymous said...

pari,
time tu cinta punya hal
ape ade hal!
sayu sket je tu
hahaha

:P

-Miza-

Anonymous said...

gua kalo boleh ketuk komen paling atas ni, mmg smpi kat komen pari tue...deng!xpe xpe...gua kalo bukak cerita KLMJ, gua mmg boleh yakin boleh menang sbb gua nie celaka jugak..tp hati baik!

Anonymous said...

sorry nk tmpg lalu jap...

korg...6hb ogos potluck jd x?sorry tuan pnye blog...terpakse buat minggu dpn...jadual bukak poser kami sekeluarge full...tp kalu tuan punye blog dan psgnnye still can make it,then it will b our pleasure je...hehe

p/s:kpd mamet & riri yg xde fb & even yg berfb,tlg bg feedback before khamis dpn ye...mekaceh... (^_^)

Anonymous said...

Anon 4:35 - blh bg detail event x? ltk detail kt "wall" aku asraf@bnm.gov.my or "tweet" aku @012-3401646..hahaha

Anonymous said...

yang gua tau...ejoy laa paling seronok duk taman cemerlang...sedare mare ramai..u best bro...:)

Anonymous said...

racist gua terajang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...